Länge sen

Ja, nu var det länge sedan jag skrev.

Här rullar verkligen livet på för oss alla. Rasmus springer omkring nu, ramlar ibland. Han har haft en förkylning på vesit, men den verkar ha gått över ganska fort.

Lilla Emmy hon sover mest bara tycker jag :) Men när hon är vaken så skiner hon oftast som en sol. Äter ofta oxå tycker jag, men det behövs väl :)



Lite suddig bild. Men lilla Emmy har vi där.



Rasmus och jag ute och leker i regnet, men han funderar vart traktorn tagit vägen.

Nej, nu ska vi ut och gå en liten sväng, Om jag har tur så får jag vila en stund om båda sover. För jag har haft en tuff natt då Emmy inte riktigt ville sova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är det ÄNNU längre sen du uppdaterade :) Hoppas allt är bra med er i alla fall!

2011-10-29 @ 17:00:32
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0