Själva igen.

Pontus åkte mot Nolia med jobbet idag. Kommer hem i morgon kväll. Oj vad tråkigt attt sova själv. Tur jag fick sällskap av Sabina ikväll. Blir ju långtråkigt annars.

Rasmus ramlade från kökssoffan idag... Usch, mitt försök att lära honom att bara sitta på soffan och inte stå misslyckades!! Han slog sig i bakskallen. Jag kommer ju ha ständig uppsikt över han inatt, hur ska jag kunna sova?!

Var inne på samhället och promenerade en liten sväng idag, det var trevligt att man fick sällskap oxå!

Sen så var jag med Emmy på BVC, och hon växte bra! Hon är så snäll, på nätterna sover hon och äter. Visst är hon sur ibland, och då är hon mer svårtröstad än vad Rasmus var. Ibland skriker hon bara och det hjälper inte nått man gör!

Jaha, ska jag skjusa hem Sabina ikväll? Bökigt...

Kommentarer
Postat av: sabina

Skjutsa hem mig? Hade ja somnat lr? ^^

2011-08-31 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0