Camping familjen

Ja, igår tog vi in på First Camp (Arcus) här utanför Luleå. Ganska fin camping faktist, trevlig och barnvänlig, med sandstrand och pool. Lekplats som Rasmus verkligen gillar!

Idag har vi tagit det hyfsat lugnt, tog en morgonspromenad för att kolla in campingen. Åt lunch, drog till storheden. Hann in på 3 affärer. Jula, Rusta och Coop. Sen hade vi tänkt hinna till Evelina för att hälsa på. Men det blev så sent och vi deckade allihopa efter middagen.

Så i morgon blir det Måttsund och träffa Evelina.

Nu börjar jag faktist tycka att bebisen kan komma snart, nu har jag snart hunnit göra allt jag tänkt på semestern!!! Sen blir jag så avundsjuk då jag ser alla andra med små bebisar, då längtar jag extra mycket, speciellt då man vet att det är så nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0