Vecka 39 + 4

Snart är ju självaste dagen här. På Tisdag är självaste dagen då jag är beräknad.

Igår kväll tycktes jag ha fler förvärkar än vanligt. Stina gissar på att det blir idag det smäller (eller i morgon). Jag har slutat gissa, det går bara åt skogen.

Idag fortsätter vi flytta. Hjälper syrran att flytta från huset de hyr här i Piteå till en lägenhet. Vi är ganska många, så om vi hjälps åt så kan det gå fort.

Ja, nu i veckan har jag och maken shoppat något riktigt dyrt här i Piteå. Vill inte avslöja än, men jag ska sätta ut en bild efter att vi kommit hem! Är himla nöjd, än så länge.

Som sagt det blir dyrare och dyrare för var dag som går. Efter att vi hjälpt till med flytten ikväll så drar vi kosan mot Luleå, funderar på att ta in på First camp och testa det. Passa på att shoppa lite till, sen hälsa på hon som är back up skötare på Rasmus då vi åker in. Den bästa Evelina :)

Tråkigt utan bilder... Måste nog plocka fram kameran och ta några! Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var en som skvallrade vad ni hade köpt, hoppas ni är nöjd och att bebis kommer snart! kram

2011-07-02 @ 12:17:46
Postat av: Jeanette

Vi har sett bild på inköpet :) Tror bäbis kommer på onsdag

2011-07-02 @ 20:49:39
URL: http://vuoksa.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Har sett bild på inköpet :) Tror bäbis kommer på onsdag!

2011-07-02 @ 21:34:49
URL: http://vuoksa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0