Jobbar på, men inget händer!

Mina gissningar var i alla fall åt fanders. Och imorgon är det 10 dagar innan beräknad födsel, Rasmus var född 9 dagar innan, kl 6 på morgonen. Räknade just, för jag hade för mig det var 10 dagar men jag har nog avrundat lite uppåt.

Idag var vi ute och gick en promenad till bäcken på morgonen, typ 1,2 km. Känns iaf att formen är mycket dålig, borde nog ta en promenad varje dag, så jag är i bättre form till förlossningen. För idag har jag inte haft nå ont alls i bäcknet!!! Jo, för just efter promenaden cyklade vi en precis lika lång sväng, och jag höll på dö, hängde inte med Pontus, det gick för fort.

Härligt väder har det varit idag. Om jag nu får vänta i 4 veckor till så känns det inte så farligt iaf, för jag har det ju faktist inte så jävligt med magen, ja, förutom när det är över + 23 grader... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! - Sanningens ord.

Vi har fixat och donat där uppe. Jag och Rasmus var ute och lekte och Pontus jobbade på och ställde i ordning. Både jag och Rasmus blev glatt överraskad då vi kom in och fick syn på Rasmus egna rum!!!











Vårt rum var så stökigt så jag väntar med att sätta ut lite bilder tills vi fått till det, iaf ett överkast på sängen. Men vaggan är på plats iaf. Det känns bra! Och Rasmus får träna på att sova i sitt egna rum i natt. Går finimang tror jag.

Upp och mysa med älsklingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0