Längtan är stooor!

Oj vad man känner efter noga. "Det gör lite ont i magen, kanske en värk?" Jag hoppas bara.

Men trycket neråt har minskat, eller så har jag vant mig. Men jag tar det väldigt lungt, jag får så ont i svanken annars, och väldigt lätt samandragningar.

Men Pontus har fått semester och vi håller på att fixa för fullt där uppe. Så det bästa är väl om vi hinner klart där först, innan BB.

Jag har lackat spaljen, slipat och lackat igen.



Nu är bara andra sidan av ramen kvar, får jag ta i morgon, det går nog fort, tar bara tid att vänta på torkningen...


Här är golvet som ligger och väntar på att få läggas ut.



DÅLIGT VÄDER. Lika bra ändå, så känns det inte så dumt att man är inomhus och renoverar. Dessutom, så hade jag lite jobbigt under dessa heta dagar...

Vecka 37 + 6





Ja, jag är då värkligen inte snål med magbilder iaf.

Rasmus


Idag har han tagit massor med steg. Men de är försiktiga steg, och bara då han själv vill. Rasmus lever och mår, han är alltid så glad, vår lilla solstråle! Men jag tror nog han längtar efter ett syskon att få leka med...

I morgon ska jag till Barnmorskan, spännande att höra vad hon har att säga.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Drömde i natt att du fick en pojke så han kommer nog snart :P

2011-06-23 @ 08:21:10
URL: http://vuoksa.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Du kanske vill för mycket så det blir motsatt effekt. :P

2011-06-23 @ 10:35:53
URL: http://vuoksa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0