Ny TV?

Här om dagen beställde jag en ny TV. Den vi har är så gigantisk och tar så onödigt med plats i vårt lilla vardagsrum, så jag tyckte det behövdes. Vi har tittat runt länge och tycktes nu hitta en bra en.

Självklart så gick man ju efter prislappen, - de billigaste. Ville ha en LED-tv oxå. Men har hört att ifall det fanns 100Hz teknik så ska bilden vara bra och inte lagga efter då det går snabbt. Jo pyttsan!



En Andersson 37", LED-tv med 100Hz teknik.

Bilden var urkass! Jag blev faktist himla besviken, men så är det väl då man ska ta det billigaste.

Så, nu är det bara att packa ner den i kartongen igen och skicka tillbaka. Har tittat på andra modeller, blir nog att beställa en 40" Samsung istället. Blir väl ca 1 000 kr dyrare. Men det är nog värt om bilden är bättre!

Min mage idag, v 37 + 3





Jag skojjar inte då jag säger att det trycker på neråt!

Redan för 3 dagar sen började jag vara rädd att det var på G. För speciellt på kvällen då man gått, stått och burit hela dagen, då trycker det massor. Magen känns att vara långt ner och jag har provat röra på skallen som är nere i bäcknet och tycker det är fixerat, sitter sten fast! För kvällarna har varit tunga för mitt bäcken.

Igår tog jag en liten promenad till bäcken, annars rör jag inte på mig nå! Jätte tråkigt. Det är nog bäst på det viset, så slipper jag lida. Men nu gör det ju faktist ingen om det råkar sätta igång. Bara jag som inte riktigt känner mig redo... BB-väskan är iaf packad!

Fast det betyder ju inte att jag kan få gå på detta vis i 5 veckor till. Suck, det låter hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0