Varmt

Ännu är det lungt. Inga speciella känningar. Sammandragningar och små värkar lite då och då.

Solen gassar
på. Men jag tycker det går ganska bra ändå. Det fläktar ju och jag lider inte som sist.

Däremot har Rasmus det lite jobbigt, svårt att äta ordentligt och tycker han dricker för dåligt oxå, inte konstigt han blir tjörmig.

Var till Barnmorskan igår och allt var bra. Jag hade växt 1,5 cm efter hennes mått iaf. Blodtrycket var bra... Eller 130/70 ovanligt högt övertryck för att vara jag. Men bra ändå. Hon tyckte att skallen hade fixerat sig nu.

Nej, nu börjar skuggan försvinna från husvagnen och värmen är på väg. Så jag ska gå in och se vad födelsedagsbarnet gör! Grattis Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0